Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:47:35+01:00
Kulturalnego człowieka trudno znaleźć w dzisiejszych czasach. Taki człowiek jest zawsze szarmancki wobec kobiet. Ludzie tacy posługują się przyjemną dla ucha wymową. Przede wszystkim nie używa wulgarnych słów. W stosunku do innych ludzi jest zawsze uprzejmy. W sytuacji kiedy należy pomóc potrzebującemu uczynia to. Przykładowo sytuacja w tramwaju kiedy starsza kobieta stoi to kulturalny człowiek ustępuje jej swojego siedzącego miejsca. Człowiek ten jest zazwyczaj schludnie ubrany. Takich ludzi trzeba ze świecą szukać. W obecnym świecie jest mało kulturalnych ludzi, zwłaszcza młodzieży.
2010-01-04T18:48:13+01:00
Człowiek kulturalny zachowuje się w sposób stosowny do sytuacji. Używa zwrotów grzecznościowych przy czym nie ubliża tym innym. Umie w sposób normalny rozmawiać nie podnosząc swojego tonu mówienia. Kultura osobista nie jest mu obca. jest otwarty na nowe poglądy, ale nie musi ich akceptować. Taki człowiek nie wywyższa się ponad innych. Dyskretnie informuje kogoś gdy ktoś jest w błędzie. Jest tolerancyjny wobec innych osób. Przestrzega zachowań savoir vivre. Nie odnosi się ze swoją osobą.