Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:46:38+01:00
O 13:00 powietrze jest już nagrzane po górowaniu słońca i dopiero po tej godzinie temperatura spada.
O 5:00 powietrze jest schłodzone, bo słońce zaszło wiele godzin temu, a dopiero zaczyna wschodzić.
12 4 12
2010-01-04T18:50:03+01:00
O 13 ponieważ jest gurowanie czyli sloniece jest nad nami
o 5 poniewac jest okolo 180 stopni na wschud
10 1 10