ZADANIE:1
Grzmot i błyskawica podczas wyładowania elektrycznego w czasie burzy powstają w tym samym momencie.Dlaczego błyskawicę widzimy prędzej niż słyszymy grzmot?

ZADANIE:2
Dlaczego słowo "ambulans" na masce karetki pogotowia jest lustrzanym odbiciem?

PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ ODPOWIEDŹ!!!
Z uwagi na to że są to 2 zadania to daję 30 punktów

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:11:02+01:00
1.bo szybkość światła jest większa od szybkości z jaką dociera do nas fala dżwiękowa

2.napis jest tak umieszczony ze zwględu na kierowców aby w swoim lusterku widzieli poprawne odbicie czyli słow"ambulans"
;)
8 4 8
2010-01-04T20:24:55+01:00
1.bo szybkość światła jest większa od szybkości z jaką dociera do nas fala dżwiękowa

2.napis jest tak umieszczony ze zwględu na kierowcó
2 3 2