Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:53:34+01:00
A) dla bliskiej osoby
Droga Mamo! Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci dużo zdrowia, radości i pomyślności, wielu miłych chwil spędzonych wspólnie z rodziną, smacznego karpia i szczęśliwego Nowego Roku!

b) oficjalne
Z okazji zbliżających się Świąt i Nowego Roku mam zaszczyt złożyć Panu serdeczne życzenia: dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności, wiele cierpliwości i sił potrzebnych do sprawowania pańskiego urzędu.
2010-01-04T19:09:02+01:00
Wszystkiego dobrego zdrowia szczęścia pomyślności Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku !!