Na olimpiadach w XIX i XX wieku 25 rayz odbyl sie konkurs w skoku o tyczce. amerykaninie wygralim 18razy. dwa razy mistrzami byli polacy.
a) jaki procent złotych medali olimpijskich w skoku o tyczce zdobyli polacy
b) jaki procent mistrzów olimpijskich w skoku o tyczce spoza stanami zjednoczonymi stanowili polacy

3

Odpowiedzi

2009-09-18T20:50:38+02:00
2009-09-18T20:52:10+02:00
A)(2/25)*100%=8%
b)(2/7)*100%≈28,57%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T20:56:36+02:00
A) 2
________ ×100%=8%
25
Odp. 8% złotych medali zdobyli Polacy.

b) 2
________×100%=
25-18

2
__×100%=
7

200
_____% = 29 i 4/7%
7

Odp. Polacy stanowili 29 i 4/7 % mistrzów, którzy nie byli z USA.
_________________________________________________________
Pamiętaj wybrać najlepszą odpowiedź. To korzyść punktowa dla Ciebie i rozwiązującego zaś merytoryczna dla innych korzystających z zadania.