Odpowiedzi

2010-01-06T22:28:16+01:00
Oto podstawowe informacje na temat życiorysu:

Dane osobowe

W lewym górnym rogu zawsze wpisujemy swoje dane osobowe, czyli: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz telefon.


Miejscowość i data

Prawy górny róg to miejsce na zamieszczenie daty oraz miejsca sporządzenia życiorysu.


Napisz “Życiorys”

Ważnym elementem życiorysy jest nagłówek, czyli napisane większymi literami, pogrugioną czcionką słowo “ŻYCIORYS” - nie zapomnij o tym.


Co należy wypisać

Pod nagłówkiem zamieszczamy treść życiorysu. Podajemy najważniejsze fakty ze swojego życia: datę i miejsce urodzenia, następnie kilka słów o swojej rodzinie, jaki zawód wykonują rodzice, informacje o swoim wykształceniu, nazwę skończonej szkoły oraz zainteresowania i dodatkowe zajęcia.


Nie zapomnij się podpisać

Bardzo ważny element życiorysy to nasz włosnoręczny podpis - zamieszczamy go zawsze po prawej stronie, pod informacji zawartymi w życiorysie.

Przykładowy życiorys

Pisząc życiorys tak jak każde inne formalne pismo, musimy dostosować się do podstawowych zasad pisowni tegoż pisma. W skrócie zasady te zostały zebrane w punktach powyżej, teraz gotowy przykład.



Warszawa 9.12.2005
Jan Nowak
32-700 Bochnia
ul. Papierowa 73
tel. (14) 611 22 445
tel.kom. 0 606 912 476

ŻYCIORYS

Urodziłem się 18. grudnia 1987 r. w Brzesku, mam młodszą
siostrę, Martę. Mój ojciec pracuje w sektorze handlowym, a matka
jest prawnikiem.

Od 1994 uczęszczałem do Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzesku.
Szkołę ukończyłem w 2000 r. ze średnią ocen na świadectwie 4,85.

Obecnie uczę się w Państwowym Gimnazjum nr 1 w Tarnowie,
dodatkowo uczęszczam do prywatnej szkoły języka angielskiego.
Interesuje się sztuką i komputerami.

Jan Nowak

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T22:50:36+01:00
Świdwin 06.01.2010
Dorota Kwiatek
78-300 Świdwin
ul. Nowomiejska 52/6
tel.kom. 514 347 789

"Życiorys"
Urodziłąm się 9 lutego 1994 r . Połczynie Zdroju,mam czworo rodzeństwa: trzech braci i jedną siostre.Jestem najmłodsza z rodzeństwa.MOja mama nie pracuje jest na ręcie.Tata zmarł na raka gdy miałam 2 latka.

Od 2001r uczęszczałam do Szkoły Podstawowje w Zespole Szkół w Bierzwnicy.
Szj=kołę podstawową ukończyłam w 2006r. ,ze średnią ocen na świadectwie 5,7.

Obecnie uczę się W Bublicznym Gimnazujum w Bierzwnicy,dodatkowo uczęszczam na zajęcia plastyczne i kurs języka angielskiego.
Interesuje sie wieloma dziedzinami między innymi malarstwem,językiem angielskim,modą oraz muzyką.

Dorota Kwiatek

oczywiście to jest przykłąd muszi wpisać swoje dane i to mozesz równiesz rozbudować.
proszę o najlepszą odpowiedź,ponieważ to jest mój prawdziwy życierys i jest prawidłowo napisany i dostałam z niego 5 na Polskim;]
5 4 5