Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T21:40:29+02:00
1. Polacy stosunkowo sądzą, że dadzą sobie radę sami, bez czyjejś pomocy. Uważają, że posiadanie autorytetów nie opłaca się, bo "po co?" Wolą samodzielnie rozwiązywać problemy, dążyć do celu, niż wzorować się na kimś bądź czymś innym. Możliwe nawet, że uważają posiadanie autorytetu za coś wstydliwego, kłopotliwego. Sądzą, że to nie jest im do życia potrzebne - doskonale dadzą sobie radę sami.
2. Mimo, iż wiele Polaków nie posiada autorytetów, bo uważają to za rzecz zbędną - druga połowa ma wielką rzeszę ludzi, na których się wzoruje, z których bierze przykład. Autorytet pomaga nam dążyć do wyznaczonego celu i pokonywać przeciwności losu, jakiekolwiek by one nie były. Spoglądając na jego zachowanie i rozwiązywanie problemów jest nam łatwiej.
1 3 1
2009-09-18T21:43:12+02:00
1.dlatego ze chca byc popularni
2.negatywny
1 1 1