Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:11:51+01:00
Wysokosc dzieli podstawę na 2 Δ prostokątne
z pitagorasa obliczymy długości kawałków tej podstawy
x- jeden kawałek
y-drugi kawałek podstawy
x²=5²-3²
x²=25-9
x²=16
x=4
y²=(√13)²-3²
y²=13-9
y²=4
y=2
podstawa=4+2=6cm
pole Δ=½×6×3=9cm²
pozdrawiam
21 4 21
2010-01-04T19:15:00+01:00
Wzór: 1/2ah

b=√3
c=√5
h=√3

według wzrozu obliczyc trzbeba..
zobacz cos w zalaczniku.
zauwaz dwa trojkaty prostokatne
;)

pzdr
8 3 8