Odpowiedzi

2010-01-04T19:12:37+01:00
Ja bym ofiarowała poduszeczkę i kocyk .dlatego ze bvędzie mu ciepło.będiz e mogła ze sobą zabrac swobodnie.nawed jak bedzie ciepło to chociasz się połozy na poduszetce zamiast na np. trawie sorrki ale wiecej nic nie wykombinuje ...:(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:53:34+01:00
Ofiarowałabym laptopa z netem, aby Jezus mógł pomagać ludziom na forach ( w końcu był wszechwiedzący i wielu ludziom by pomógł w rozwiązaniu prac domowych :)). Tel komórkowy aby szybko mógł się z ludźmi kontaktować, no i samochód aby się szybko przemieszczał :D