Odpowiedzi

2010-01-04T19:17:25+01:00
X - cena biletu normalnego
y - cena ulgowego

3x+2y=34/*3
x=3y=23


9x+6y=02
-2x-6y=-46

7x=56/:7


x=8
8=3y=23


x-8
3y=15/:3


x=8
y=5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:18:11+01:00
Wiem akurat o które chodzi ci zadanie...

x - cena biletu normalnego
y - cena biletu ulgowego

3x + 2y = 34
x + 3y = 23 |* (-3)

3x +2y = 34
-3x - 9y = -69
-----------------
-7y = -35
y = 5

x + 15 = 23
x = 23 - 15
x = 8

Bilet Ulgowy 5 zł
Bilet Normalny 8 zł