Odpowiedzi

2010-01-04T19:18:51+01:00
A) x+2x+1=19
3x=19-1
3x=18 /:3
x=6
b)x+x+5=27
2x=27-5
2x=22 /:2
x=11
c)3x=2(x+2)
3x=2x+4
3x-2x=4
x=4
d)2x-5=x+10
2x-x=10+5
x=15

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:27:45+01:00
A) x+2x+1=19
3x=19-1
3x=18//3
x=6
b) x+x+5=27
2x+5=27
2x=27-5
2x=22//2
x=11
c) 3x=2(x+2)
3x=2x+4
3x-2x=4
x=4
d) 2x-5=x+10
2x-x=10+5
x=15
e) 70%=0,7
x+70%x=34
x+0,7x=34
1,7x=34//1,7
x=20
g) x-12=60%
x-12=0,6x
x-o,6x=12
0,4x=12//o,4
x=30