Odpowiedzi

2010-01-04T19:22:52+01:00
Wystarczy policzyc pole dwoch prostokatow

P1- pole kartki
P1- pole tasmy w korektorze

P1=210mm * 297mm =62370 mm²
P2=(12*100*10)mm *4,2mm = 50400mm²

wiec P1>P2 z czego wynika ze nie da sie zakorektorowac calej kartki papieru

2010-01-04T19:25:51+01:00
12 m = 1200 mm
P korektora = 1200 mm * 4,2 mm = 5040 mm2
P kartki A4 = 210 mm * 297 mm = 62370 mm2

5040 mm2 < 62370 mm2

Odp. Nie, nie wystarczy tej tasmy an zamalowanie calej kartki formatu A4.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:28:25+01:00
12 cm = 120 mm
P korektora = 120 mm * 4,2 mm = 504 mm2
P kartki A4 = 210 mm * 297 mm = 62370 mm2

504 mm2 < 62370 mm2

Odp. Nie, nie wystarczy tej tasmy an zamalowanie calej kartki formatu A4.

chyba dobrze hehe
pOzdrO
4 1 4