Odpowiedzi

2010-01-04T19:20:17+01:00
Depresja jest to obszar położony pod poziomem morza. Holandia jest położona cała pod poziomem morza.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:20:39+01:00
Cały obszar Holandii ma wysokość niższą niż poziom morza. Holandia na całym obszarze leży w depresji czyli poniżej poziomu morza.
3 2 3
2010-01-04T19:23:35+01:00
TO znaczy że cały obszar jest poniżej poziomu morza.
2 3 2