Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:20:59+01:00
Według mnie komputer jest przyjacielem człowieka. Pomaga on choćby uczniom zdobywać wiedzę dotyczącą trudniejszych zagadnień. Komputer umożliwia szybkie tworzenie dokumentów i prezentacji. Jednak jak każda rzecz, komputer powinien być używany z umiarem, jako że można się od niego uzależnić i może on odciąć człowieka od prawdziwego życia.
1 5 1
2010-01-04T19:25:33+01:00
Moim zdanie z jednej strony komputer jest przyjacielem człowieka , ponieważ;
dzięki niemu można sprawdzić potrzebne informacje nieruszając się z domu
np. Gdy w danym dniu chce iść do kina, mogę w komputerze sprawdzić o której godzinie zaczyna się seans, a nie jadę na byle jaką godzinę i muszę czekać sporo czasu. Dzięki komputerowi możemy szybko potrozumieć się ze znajomomi jak nie ma zasięgu. Z drugiej strony komputer jest wrogiem człowieka, bo zabiera czas który można przeznaczyć na inne ważne rzeczy np. spacery z rodziną czy naukę
1 1 1