Wyobraź sobie,że wybierasz się na wakacje do Grecji.Wymień źródła, z których skorzystasz:
a)opracowując trasę przejazdu samochodem
źródła informacji:
b)wybierając miejsca warte odwiedzenia
źródła informacji:
c)wybierając miejsca noclegowe
źródła informacji:
d)zbierając informacje dotyczące pogody,jakiej możesz spodziewać się na miejscu
źródła informacji:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T08:07:06+02:00
A)Opracowując trase przejazdu samochodem jako źródłem posłórze się mapą
b)wybierając miejsca warte odwiedzenia jako źródłem posłurze się wyszukiwarką internetową
c)wybierając miejsca noclegowe także skorzystam z interneu
d)zbierając informacje dotyczące pogody,jakiej możesz spodziewać się na miejscu także poszukam w internecie

niewiem czy takie doś ma być ale próbowałem
pozdro :>>>
33 3 33
2009-09-19T10:46:59+02:00
A)
Skorzystam z map. W miarę możliwości internetowych, ale wyposażę się również w mapę samochodową.

b)
Wykorzystam informator turystyczny lub wynajmę przewodnika.

c)
Noclegi znajdę dzięki ogłoszeniom zarówno w internecie, jak i gazetach.

d)
Prognozę pogody poznam dzięki specjalistycznym programom telewizyjnym, prognozom publikowanym w internecie i gazetach.
41 4 41