Odpowiedzi

2009-09-19T10:34:33+02:00
3ha = 300ar

300ar-90ar=210ar - część którą obsiał zbożami

210*4/7 = 120arów - część obsiana jęczmieniem

210-120=90arów - pszenica

w sumie: 120ar-jęczmień + 90ar pszenica + 90ar ziemniaki = 300 arów jakie posiada co równa się 3hektarom

:)
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T10:35:12+02:00
3 ha=300a
300a-90a=210a
210a*4/7=120a=tyle zajmuje jęczmień
210a-120a=90a=tyle zajmuję przenica
27 4 27