Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:38:16+01:00
D) 68 stopni

Jest to trójkąt równoramienny, tzn. że oba ramiona przy podstawach są takie same, czyli: 56+56=112 (stopni)
Wszystkie kąty w trójkącie mają 180 (stopni), tak więc, jeżeli od 180 odejmiemy sumę kątów przy podstawie, otrzymamy miarę kąta między ramionami:

180-112=68 (stopni)
  • w1w2
  • Początkujący
2010-01-04T19:54:46+01:00
Odp d ,poniewaz trójkąt ma 180stopni. jest to trojkąt równoramienny wiec dwa katy bedą miały po 56stopni to wiec trzeci kat bedzie wynosi 180-(56+56)=68