Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:46:39+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na bal kostiumowy. Odbędzie się on ..... (gdzie) o godzinie (np. 14). Proszę o liczne przybycie. Rodzina Julii.
2010-01-04T20:07:36+01:00
Werona, 1 lipca 1595
Szanowi Państwo!
Mamy zaszczyt zaprosić rodzinę ....... (nazwisko) na bal kostiumowy, który odbędzie się w domu rodziny Capulettich w dniu 5 lipca bieżącego roku. o godzinie 20.

Serdecznie zapraszamy,
Rodzina Capulettich