Opisz przeżycia:
* Ikara wznoszącego się ku słońcu
* Dedala widzącego tragedię swego syna
Odwołaj się do mitu "Dedal i Ikar" oraz wiersza Zbigniewa Herberta.

Tak króciutko, tylko opisać w paru zdaniach jednego i w paru zdaniach drugiego.

Bardzo proszę.
Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

2009-09-19T11:43:21+02:00
Dedal miał syna Ikara . Ikar marzył o tym aby zobaczyć świat z góry . Dedal zrobił skrzydła i polecieli przed wschodem słońca. Dedal kazał Ikarowi nie wznosić się za wysoko bo mu słońce roztopi wosk a nie lecieć nisko bo woda go będzie wznosiła na dół..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T12:48:20+02:00
Ikar wznosząc się ku słońcu był szczęśliwy, chciał spełnić swoje marzenie i udało mu się to - latał. niestety nie posłuchał rad ojca i się wzbił wyżej niż powinien, poniosła go wyobraźnia.
Dedal widząc swojego syna Ikara spadającego do morza, był przerażony. Był również zawiedziony, że syn nie posłuchał jego rad jak ma lecieć i niestety się zabił. Było mu bardzo przykro tracąc swojego jedynego syna.