Odpowiedzi

2010-01-04T19:48:58+01:00
1 cm na mapie to 250000 cm w rzeczywistości
1 cm na mapie to 2500 m w rzeczywistości, czyli 2,5 km
19 cm*2,5km=47,5 km
odp. odleglosc to 47,5 km!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:49:33+01:00
1:250 000

1cm - 250000cm=2500m=2,5km'
19cm-19*2,5km=47,5km

Odległość w terenie wynosi 47,5km
2010-01-04T19:51:47+01:00
1cm - 2,5 km
19cm razy 2,5 km =47,5 km < odleglos miedzy miastami