Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:24:25+01:00
EUROPA długość w km
Wołga 3531
Kama 2032
Biełaja 1420

Azja;
Jangcy 6380
Huang He 5460
Mekong 4500

Afryka :

Nil z Kagerą 6671
Nil Błękitny 1900
Kongo 4370

Ameryka płd

Amazonka 7020
La Plata 4880


AMERYKA PŁN
Missisipi 5970
Jukon 2900


Australia

Darling 2735
Fluy 1130

Niestety nic wiecej nie udalo mi sie wykombinowac ale mam nadzieje że chociaż troche pomoglem :)
2 5 2
2010-01-05T15:53:00+01:00
Europ[a
1.wolga
2 dunaj
3ural

azja
1 jangcy
2 rzeka żółta
3.ob z Irtyszem

afryka
1 nil
2 kongo
3niger

ameryka polnocna
1 missisipi
2 jukon
3 Mackenzie

ameryka poludniowa
1 amazonka
2 la plata
3 orinoko


australia
1 darling
2 murray
3 Murrumbidgee
2 4 2