Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:56:25+01:00
Niech Bóg Miłością nasze dusze wypełnia
Niech Duch Święty swą rolę wypełania.
A Jezusek maleńki dziś narodzony
Rozkołysze wszystkie szczęścia dzwony.

By też opłatek pan Jezus nam pobłogosławił,
By w ten dzień jedyny każdy dobrze się bawił.
By Mikołaj zmieścił się w kominie
Niech zła passa jak jest o mnie.
2010-01-04T19:59:16+01:00
W dniu Bożego Narodzenia;
Dziś składam ci życzenia,
Aby raźniej w duszy było,
Aby ci się dłużej żyło,
Aby szczęścia i radości,
Pomyślności i miłości
Z życia nigdy nie ubyło,
Aby ci się lepiej żyło.
W życiu bez smutku i cierpienia,
Oto moje są życzenia.
4 1 4