Odpowiedzi

2010-01-04T19:52:17+01:00
Karta graficzna najbardziej o tym decyduje, pozniej ram i procek
2010-01-04T19:56:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:54:41+01:00
Na pierwszym miejscu masz procesor a potem karta graficzna ram mozna to bardzo latwy sposub sprawdzic np: ja mam intel core 2 duo 2,5 mhz i karta graficzna g-force 9600 1 gb i tak grafika odjebiaszcza jeszcze podkręciłem na tej grze GTA IV ale gra sie przycina a oczywiście co chodzi na pełnych obrotach procesor. Czyli najważniejszy jest Procesor potem Karta graficzna, Ram , karta dzwienkowa itp. wystarczy ze braknie jednej z tych zeczy gra nie działa a jest jeszcze jedna ważna zecz sterowniki bez sterowników tesz procesor ani karta graficzna nie działa tak jak należy