Odpowiedzi

2010-01-04T19:52:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:52:15+01:00
Skala 1: 1000 jest większa. 1cm na mapie to 1000cm w terenie. W przypadku skalu 1:75 000 1cm na mapie to 75000 cm w terenie

@Pan niżej

tylko kopiować umiesz? -.-
1 5 1
2010-01-04T19:52:26+01:00
Skala 1: 1000 jest większa. 1cm na mapie to 1000cm w terenie. W przypadku skalu 1:75 000 1cm na mapie to 75000 cm w terenie