Wymień 2 przedmioty, które mógłbyś zaczarować w zwierzęta (wspólna cecha, np. grzebień w jeża [kolce], łyżka w zwinną jaszczurkę [kształt]). Wymień 2 zwierzęta, które mógłbyś zaczarować w przedmioty (wspólna cecha, np. pajączek w kłębek wełny [nić], mucha w srebrną kuleczkę [kształt, wielkość, ruchliwość].
Z góry dziękuję

2

Odpowiedzi

2010-01-04T20:00:33+01:00
Kabel w węża, plecak lub torba w kangura
niedźwiedz w futro, świetlik w latarkę, ptak w samolot ;p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:00:59+01:00
Wymień 2 przedmioty, które mógłbyś zaczarować w zwierzęta:
- gałązka - patyczak (wygląd, kształt)
- flet - wąż (podłużny kształt)

Wymień 2 zwierzęta, które mógłbyś zaczarować w przedmioty:
- motyl - witraż (ubarwienie /kolor/, przezroczystość)
- tasiemiec - wstążka (kształt, długość).
1 5 1