Odpowiedzi

2010-01-04T19:59:29+01:00
W przyszlosci chcialbym zostac sedzia pilkarskim. bardzo lubie sport. jest to jedyna dziedzina ktora najbardziej mnie interesuje. inni lubia siatkowke, pilke reczna a ja uwielbiam pilke nozna. w duzej mierze wynik meczu zalezy od sedziego.. od tego kiedy podyktuje karnego lub komu da czerwona czy zolta kartke. jest to bardzo powazna sprawa byc sedzia pilkarskim jak rowniez i odpowiedzialne zadanie dla mnie. lubie nowe przygody i dazyc do tego co pragne. bycie sedzia sprawilo by mi duzo radosci , duzo ludzi by poznalo moja skromna osobe jaka jestem. poznalbym duzo dobrych pilkazy na ktorych meczach bym sedziowal. chce sprobowac swoich sil z czyms co wymaga wielkiego wysilku..... JEST TO MOJE WIELKIE PRAGNIENIE
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:16:31+01:00
Moim marzeniem jest zawód sędziego piłkarskiego. W głównej mierze wynika ono z mojej fascynacji piękną i emocjonującą dyscypliną sportową jaką jest piłka nożna. Przyjemność sprawia mi zarówno bierny udział- poprzez oglądanie meczu, oraz aktywny- bardzo lubię grać w piłkę. Nie muszę chyba tłumaczyć, jak ogromną satysfakcję potrafi dać przyczynienie się do strzelenia bramki na oczach wielu wiwatujących kibiców. Znam jednak swoje możliwości i nie zamierzam sobie stawiać za cele rzeczy nieosiągalnych, jaką jest na przykład kariera piłkarska. Chciałbym więc związać moją pracę bezpośrednio z piłką nożną, ale nie jako piłkarz. Czuję, że to sprawi, że będę wracał do domu szczęśliwy, z uśmiechem na twarzy. Najbliżej boiska, zaraz po piłkarzach, znajduje się sędzia. Interesuję się również stroną techniczną footbolu, dlatego czuję, że to praca dla mnie. Mam nadzieję, że mi się uda!
3 5 3