Odpowiedzi

2010-01-04T20:00:34+01:00
Linia zmiany daty przebiega przez południk 180stopni
Charakteryzuje sie tym ze po jednej stronie południka zaczyna sie dzien a po drugiej stronie konczy sie ten sam dzien czyli mozemy przezyć ten sam dzien 2 razy
40 4 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:01:23+01:00
Przebiega wzdłuż południka o długości geograficznej 180stopni.
*odczytuje z mapy stref czasu ... charakteryzuje zmiany zachodzące w strefach oświetleniowych w ciągu roku. .... informuje, gdzie przede wszystkim zlokalizowane są większe miasta Afryki.
21 2 21
https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_zmiany_daty