Odpowiedzi

2010-01-04T19:57:45+01:00
Dla mnie Przykazania Boże są drogowskazami jak dobrze przejśc przez życie. Jak ma wyglądac moje życie aby podobało się Bogu. Mówi mi abym był dobry dla ludzi kochał ich jak siebie samego.
Trzeba złoży w ręce Boga całą swoją przyszłośc. Trzeba starac się byc uczciwym nie pragnąc rzeczy cudzych które do mnas nie należą. Czcic Boga zawsze i w każdym miejscu na ziemi nie używając jego imienia ale modląc się do niego. Świat bez przykazań Bożych jest jak świat we mgle. Trzeba złożyc w ręce Boga całą swoją przyszłośc ale nie można poddac się bierności i uległości za którą często kryje się wygoda. Bóg obdarowywując człowieka wolnością powołuje go żeby uczestniczył całym swoim życiem w kształtowaniu królestwa Bożęgo na ziemi.

PS.(w niektórych słowach brakuje kresek nad literą c . Bardzo przepraszam za ten błąd.)
2010-01-04T19:58:14+01:00
Przykazania to:

10 zdan dotyczacych wymogów Boga wobec czlowieka.
Za zlamanie chociaz jednego z nich trafiamy do czyśćca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:58:18+01:00
Przykazania to tak jakby część życia. Bo one mówią np. NIE zabijaj, NIE kradnij ... czyli mówią nam to czego nie możemy robić! Gdyby ich nie było na świcie zapanował by chaos.

ja tak to widze ;p
Pozdrawiam :*