Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:59:56+01:00
M. Gimnazjum
D. Gimnazjum
C. gimnazjum
b. gimnazjum
n. gimnazjum
ms. gimnazjum
w. o, gimnazjum!

lm
m. gimnazja
d. gimnazjów
c. gimnazjom
b. gimnazja
n. gimnazjami
ms. gimnazjach
w. O, gimnazja!
16 2 16
2010-01-04T20:00:00+01:00
To słowo jest nieodmienne przez przypadki w liczbie pojedynczej, w każdym przypadku będzie gimnazjum
M gimnazjum
D gimnazjum
C gimnazjum
B gimnazjum
N gimnazjum
Msc gimnazjum
W gimnazjum
Liczba mnoga
M gimnazja
D gimnazjów
C gimnazjom
B gimnazja
N gimnazjami
Msc gimnazjach
W gimnazja
50 4 50