Zadanie 1

Naczynie w kształcie prostopadłościanu
o długości 4 cm, szerokość 5 cm i wysokości
9 cm napełniono do ²/₃ wysokości.
Ile litrów wody znajduje sie w naczyniu?

zadanie 2

kontener ma następujące wymiary:
szerokość 2,5 m , długośc 12 m , można
załadowac do tego kontenera??


Prosze o szybkie rozwiązanie
Daje najlepsza;pp

2

Odpowiedzi

2010-01-04T20:03:35+01:00
1zad 4×5×9=180cm3
⅔×180cm3=120cm3

2zad brak 3 wielkości
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:03:47+01:00
1)
2/3 wysokosci czyli nowe h=(2/3)*9=6cm
Objetosc=Pp*h=6*5*4=80cm^3
1000cm^3-1litr
80cm^3-x
x=80/1000=4/25litra


2)Popraw tresc i napisz na skrzynke ;]
1 5 1