Odpowiedzi

2010-01-04T20:06:11+01:00
To.. umieć patrzeć na drugiego w chwilach radości i w chwilach smutku i potrafic dzielic sie z nim
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:07:30+01:00
Być przyjacielem to pomagać drugiej osobie. Pomagać jej w trudnych sytuacjach i problemach. Wspierać w ciężkich chwilach i "podnosić ją na duchu". Nie wyjawniać innym jej sekretów i tajemnic, dawać słuszne rady i zawsze być blisko niej w razie potrzeby pomocy.
1 5 1
2010-01-04T20:08:49+01:00
Być przyjacielem
to umieć patrzeć na drugiego
w chwilach radości i w chwilach smutku
i potrafić dzielić z nim to
Być przyjacielem
to umieć dostrzegać
dobro i piękno
które posiada kazda istota
i potrafić je podziwiać.

Być przyjacielem
to prosić o przebaczenie i przebaczać
i umieć o tym zapomnieć
Być przyjacielem
to umieć zawsze dziękować
i uszczęśliwiac drugiego.
Być przyjacielem
to znaczy stać u boku tego
kto stracił wszelka nadzieję
i darzyć go miłością.

to jakis wiersz jest ale mam nadzieje ze bedzie dobre rozwiazanie:)