Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:07:30+01:00
Universal Music Polska, Green Star, Silverton, Gamma.
Te są najbardziej znane :)
55 4 55
2010-01-04T20:08:21+01:00
Agencja Artystyczna MTJ Warszawa
Agencja Kosycarz Foto Press Trójmiasto
Alternati Projekt Wrocław
BANK ZDJĘĆ i ILUSTRACJI E-ZOOM Wrocław
Biuro Obsługi Radiowej Poznań
Classic Pictures International Warszawa
Eblok Warszawa
FooToo Wrocław
Foto Press - Bank Zdjęć Gdańsk 6
Kompania Muzyczna Pomaton EMI Warszawa
Laboratorium Obrazu Gliwice
MM Studio K. Rybarczyk i Spółka Poznań
Patrycja Krysik Bytom
PiF PaF Plugging Warszawa
Polskie Wydawnictwo Muzyczne Kraków
RATS - studia nagrań i postprodukcji Warszawa
Sonic Warszawa
SONY BMG Music Entertainment (Poland) Warszawa
Sound-Pol Warszawa
S.P. Records Warszawa
Sylmat Łódź
28 4 28
2010-01-04T20:10:28+01:00
777 Records
BUMP SOUND RECORDS
Gamma
Sony music
jayded
Hollywood Records
atlantic
emi
53 1 53