Odpowiedzi

2010-01-04T20:10:08+01:00
Wrogowie chcieli przeciwstawic sie naszemu władcy
chcieli zniszczyc to co nasi przodkowie budowali przez tyle lat
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:11:51+01:00
-Państwo Niemieckie podzielił mur na dwie części: na Niemcy Zachodnie oraz na Niemcy Wschodnie
-Brak żywności w krajach ubogich
-Wprowadzenie komunizmu
-Podzielenie władzy (wschodnią część Europy "dostał" Stalin")
- Narastający niepokój wśród ludzi (głównie z powodu głodu)