Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:12:31+01:00
Sydney - 151°E
Perth-115°E

151°-115°= 36°
1° - 4min
36° - 144min

144min= 2 h i 24 min

Odp: Różnica czasu wynosi 2godziny i 24 minuty
1 5 1
2010-01-04T20:18:09+01:00
Sydney ma wspolrzedne 33 stopnie S i 151 stopni E
perth 31 stopni S i 115 stopni E

i robisz tak

33 stopnie - 31 stopni= 2 stopnie
(tu odejmujesz gdyz leza na tych samych polkulach gdyby lezaly na roznych to wtedy dodajesz)
(pamietaj zeby oblicac tylko z tych pierwszych wspolrzednych czyli z 33 i 31)

2 stopnie = 8 min

(24h=360 stopni
1h=15 stopni
1stopnien=4 min)

roznica miedzy tymi miastami wynosi 8 min

1 5 1