Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:19:33+01:00
9 arów = 900 metrów kwadratowych

900 m2 = ( 45 m * x) : 2
1800 m2 = 45m *x
x= 1800 m2 : 45 m
x= 40 m


do tego masz dla upewnienia sprawdzenie ;))


( 45*40 ) :2 = 1800 :2= 900

POZDRAWIAM
2010-01-04T20:20:46+01:00
9 arów = 900 metrów kwadratowych

900 m2 = ( 45 m * x) : 2
1800 m2 = 45m *x
x= 1800 m2 : 45 m
x= 40 m

sprawdzenie ( 45*40 ) :2 = 1800 :2= 900