Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:22:21+01:00
Najmilsza Julio!
Na wstępie mojego listu chciałbym cię serdecznie pozdrowić ukochana.Mimo to ,że tyle nas spotkało nieszczęść to i Tak Cię Bardzo Kocham i Tęsknię..Ciągle o Tobie myślę i czekam aż wkońcu znów cię zobaczę,gdy będziesz przy moim boku.Wtedy czuję się ze mam wszystko.A Gdy Ciebie nie ma czuję pustkę -jakby wszystko wygasło. Kocham Cię na Zawsze .
Twój oddany Romeo.
2010-01-04T20:23:15+01:00
Droga Julio!

Chciałbym Ci wyznać coś o czym wiesz,muszę Ci to powiedzieć i mogę Ci to mówić codziennie.
Najdroższa Julio..Jesteś jedyną wybranką mojego serca..Dlaczego nie może byc tak jak my chcemy?Ciągle są na naszej drodze jakieś przeszkody.Kocham Cię jak Słońce kocha dzień i pragnę z Tobą być po kres moich dni.
Musimy mieć nadzieję na to,że nasza miłość wytrwa.Ja kocham Cię całym sobą.
Całuje i tęsknię.
Twój Romeo