Prosze o zrobienie zadania z załącznika.
Polega ona na zrobieniu tabeli w programie microsoft exeel i wypelnienie jej .
WSZYSTKO W ZAŁĄCZNIKU !!!
prosze o wyslanie tego na email

[email protected]
Z Gory dzieki :)
jezli ktos by mial prezentacje lub chailby podjac sie zrobienia jej ...
niech ja zrobi i wysle na emaila
czas do jutra do 6.00 (wychodze do szkoly)
obiecuje ze za prezentacje gdy uzbieram przyznam 100 pkt
PRZYZANJE NAJLEPSZE ZADANIA !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:55:22+01:00
Wysyłam na pocztę a co do prezentacji to na jaki temat
2010-01-04T20:59:20+01:00
Tesz wysyłam a ten paln to ja mam zrobić czy sam se wpiszesz