Odpowiedzi

2010-01-04T20:29:55+01:00
WYDAJE MI SIĘ ZE PRZEDEWSZYSTKIM ,DLA POCZTY,I PO TO ŻEBY WIEDZIELI GDZIE DOSTARCZAĆ LISTY!

ul.szkolna ,ponieważ mieszczą się tam 2 szkoły ,i jedna do której obecnie chodze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:35:58+01:00
Ja uwazam ze ulice maja swoje nazwy po to aby z włatwoscia mozna bylo sie dowiedziec gdzie sie znajduje dany budynek lub abeby listonosz wiedział gdzie przyniesc list xD
ja ulice na ktorej jest szkola nazwala bym szkolna (nazwa mówi sama za siebie i informuje nasz gdzie jest szkola w danym miescie)
1 5 1