Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:36:17+01:00
M CuO= 63 + 16 = 79 u
m Fe2O3= 2 * 56 + 3 * 16 =160 u
m Na2CO3= 2 * 23 + 12 + 3 * 16 = 106 u
m H2SO4= 2 * 1 + 32 + 4 * 16 = 98 u
m Ca(OH)2= 40 + 2 * 1 + 2 * 16 = 74 u
m Fe2(SO3)3= 2 * 56 + 3 * 32 + 9 * 16 = 361 u
16 3 16
2010-01-04T23:50:20+01:00
M CuO= 63 + 16 = 79 u
m Fe2O3= 2 * 56 + 3 * 16 =160 u
m Na2CO3= 2 * 23 + 12 + 3 * 16 = 106 u
m H2SO4= 2 * 1 + 32 + 4 * 16 = 98 u
m Ca(OH)2= 40 + 2 * 1 + 2 * 16 = 74 u
m Fe2(SO3)3= 2 * 56 + 3 * 32 + 9 * 16 = 361 u
12 3 12