Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T13:50:28+02:00
Ryba chwyciła haczyk - dać się nabrać
kamienne serce - osoba mająca kamienne serce to osoba bez uczuć
kubek w kubek - coś identycznego ; bardzo podobnego
wykręca się sianem - tłumaczyć się byle czym
podniesiony na duchu - pocieszony
118 4 118
2009-09-19T13:58:01+02:00
Ryba chwyciła haczyk - ktoś np uwierzył w cos

kamienne serce - oporne na uczucia, miłosc itp

kubek w kubek - taki sam, identyczny

wykręc się sianem - wykrecic sie czyms. podac wymijajaca sie z pytaniem odpowiedz, chec unikniecia odpowiedzi i zmienienie tematu

podniesiony na duchu - pocieszyc kogos, dodac mu otuchy, czlowiek ma chec do zycia
747 1 747