Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:36:39+01:00
A)płaczliwy
gadatliwy
dokuczliwy
hałaśliwy
dociekliwy
b)nie wiem
nie wiem
nie wiem
rozpuszczalny
nieprzemakalny
c)rzeczywisty
ościsty
nie wiem
nie wiem
soczysty

Ps. Sorry naprawdę chciałam pomóc ale widzę że większości nie wiem...;((
1 4 1
2010-01-04T20:51:46+01:00
A)płaczliwy
gadatliwy
dokuczliwy
hałaśliwy
dociekliwy
b)wytłumaczalny
nie wiem
przewidywalny
rozpuszczalny
nieprzemakalny
c)rzeczywisty
ościsty
brązotliwy(?)
barczysty
soczysty
1 5 1