Odpowiedzi

2010-01-04T20:31:47+01:00
X zajmuje pierwsza gra
x+30 zajmuje druga gra
2x+30=240
2x=210
x=105
x+30=135
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:32:41+01:00
Jedna gra: x MB
druga: y MB
x + y = 240
x - y = 30

Po zsumowaniu stronami:

2x = 270
x = 135
y = 240 - x = 240 - 135 = 105

Jedna gra ma 135MB a druga 105MB
14 3 14
2010-01-04T20:38:05+01:00
X - jedna gra
y - druga gra

x+y=240
x+30=y

x+x+30=240
x+30=y

2x+30=240
x+30=y

2x=240-30
x+30=y

2x=210/:2
x+30=y

x=105
x+30=y

x=105
105+30=y

x=105 Mb
y=135Mb



7 4 7