Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:35:25+01:00
Meksyk
19° 25' N
99° 8' W

Sao Paulo
34°21′ N
119°4′ W
2010-01-04T20:35:41+01:00
Meksyk - 23 00 N, 102 00 W
zapewne chodziło o Sao Paulo - 23°30'S 46°37'W
jeżeli nie chodziło jednak o Sao Paulo to niestety nie pomogę
2010-01-04T20:37:11+01:00
Współrzędne geograficzne Meksyku to:
19° 28' N
99° 09' W
Współrzędne geograficzne Santa Paulo to:
23° 30' S
46° 37' W