Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:38:09+01:00
-glod
-brak higieny
-mordy
-wyniszczajace warunki
-calkowite odciecie od swiata
-znakowano ich jak zwierzeta
-nie mieli zadnych praw
-zabijano ich bez przyczyny i powodu
1 5 1
2010-01-04T21:25:58+01:00
Terror
głod
smrod
teskonta za rodzina
mroz
brak ciepła
kanibalizm
szmugiel żywności
myszy szczury
ciała zmarłych
strach




mysle ze pomogłam;]

pzdr
1 1 1