Odpowiedzi

2009-09-19T14:00:44+02:00
Odzialywanie magnetyczne - miedzy magnesami.
Oddzialywanie miedzy planetami i ogolnie wszystkimi cialami.
Oddzialywanie miedzy protonami i elektronami dlatego np atom sie nie rozlatuje.
Oddzialywanie miedzy kwarkami - dlatego np proton - sie nie rozlatuje.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T14:04:28+02:00
Ziemia przyciąga Księżyc, Księżyc przyciąga Ziemie.
Ziemia przyciąga jabłko, jabłko przyciąg Ziemie.
trzeciego nie wiem moze wymyslisz cos sam
22 2 22