Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:46:08+01:00
TABULATOR
E H A
Jeśli kogoś kochasz jeśli wiesz
E H A
Czym jest miłość jaki jest jej sens
E H A
Jeśli tylko szczęście widzieć chcesz
E H A
Mów do mnie szeptem

A H
Co dalej jest?
Co dalej jest?

Jeśli się nie boisz mówić nic
Jeśli się nie boisz mówić nie
Jeśli wszechświat to wszystko
Powiedz może wiesz

Co dalej jest?
Co dalej jest?

Jeśli zawsze znasz odpowiedź
Jeśli wiesz
E H A
Jeśli tylko szczęście widzieć chcesz
fis
Mów do mnie czule
gis cis fis H
Mów do mnie jeszcze
H E
KOCHAM CIĘ

mam tylko to ale nie wiem czy to o to chodzi;(
2010-01-04T22:04:05+01:00
E H A
Jeśli kogoś kochasz jeśli wiesz
E H A
Czym jest miłość jaki jest jej sens
E H A
Jeśli tylko szczęście widzieć chcesz
E H A
Mów do mnie szeptem

A H
Co dalej jest?
Co dalej jest?

Jeśli się nie boisz mówić nic
Jeśli się nie boisz mówić nie
Jeśli wszechświat to wszystko
Powiedz może wiesz

Co dalej jest?
Co dalej jest?

Jeśli zawsze znasz odpowiedź
Jeśli wiesz
E H A
Jeśli tylko szczęście widzieć chcesz
fis
Mów do mnie czule
gis cis fis H
Mów do mnie jeszcze
H E
KOCHAM CIĘ