Odpowiedzi

2010-01-04T20:41:45+01:00
Zaproszenie
Szanowni Państwo!
Serdecznie zapraszam na bal szkolny oferujemy
-Miłą atmosferę
-Bufet
-Muzykę
-Miłą i super zabawę.
Zapraszam warto obfity bufet, dobra muzyka
miła atmosfera.
Z poważaniem np.Jacek Piasecki
2010-01-04T20:45:48+01:00
Zaproszenie

Mam zaszczyt zaprosić moją serdeczną koleżankę...(podaj imię)na moje urodziny,które odbędą się dnia np.14.12.2010r w Klubie nad Jeziorem ,w (miejscowość).Odbędą się różne konkursy i będzie bardzo fajna niespodzianka .Serwuję smaczne jedzenie takie jak:
-Frytki
-Różnego rodzaju sałatki
-Bardzo duża ilość słodyczy
Uroczystość odbywa się w godz 15:00-20:00
Proszę o szybki kontakt w sprawie pobytu na przyjęciu:)
(Imię i nazwisko)

Liczę że powinno być dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:03:41+01:00
Serdecznie zapraszam ............(wpisz imię) na karnawał szkolny który odbędzie się w szkolnej sali o godzinie 18:30 w czwartek.
Obowiązkowe są stroje karnawałowe


kontakt: (numer telefonu, podam zmyślony) 608320773
1 5 1