Odpowiedzi

2010-01-04T20:40:37+01:00
Napewno zrozumiec wiersz wyobrazac to sobie i napewno sie w niego "wczuc"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:43:53+01:00
Najłatwiej zapamiętuje się wiersze uruchamiając wyobraźnię. Nie wystarczy tylko przeczytać wiersza tysiące razy. Najlepiej jest przeczytać powoli i spróbować wyobrazić sobie za pomocą różnych obrazów to co jest zawarte w tekście. Gdy już wyobrazimy sobie ciekawą historyjkę i zakodujemy ją w swojej pamięci wystarczy przeczytać kilka razy utrwalając sobie to co sobie wyobraziliśmy. Najważniejsze jest również pamiętać pierwsze słowo każdej zwrotki, ponieważ później recytuje się już automatycznie.

:)
2010-01-04T20:55:20+01:00
Napisze jak ja zapamiętuję wiersze,po pierwsze muszę mieć ciszę i spokój trzeba się skupić i powoli przeczytać całość,a potem fragment po fragmencie sobie go powtarzać u mnie zawsze to skutkuje i w bardzo szybkim czasie tego mogę się nauczyć.