Odpowiedzi

2010-01-04T20:53:29+01:00
Nie pomoge Ci z zapisem na płytce, ale myślę ze ta piosenka będzie najbardziej odpowiednia do 2. wojny światowej:

Jacek Kaczmarski - Mury

i tu masz link jakby co

http://www.youtube.com/watch?v=fp8UsxCitqw
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:22:43+01:00
Jeśli bez nagrywania wszystko jest OK, to wystarczy wrzucić tą piosenkę z prezentacja razem na płytkę, jako dwa pliki ;p