Odpowiedzi

2010-01-04T20:53:08+01:00
Gdańsk 54°22'N 18°38'E
Zakopane 49°18'N 19°57'E
Kraków 50°41″N 19°18″E
Warszawa 52°56″N 21°30″E
Białystok 53°07'N 23°10'E
Szczecin 53°17″N 14°32″E
Rzeszów 50°01″N 22°17″E
Łódz 51°47'N 19°28'E
Opole 50°40'N 17°56'E
Wrocław 51°36″N 17'20″E
121 4 121
2010-01-04T20:57:16+01:00
Zakopane 49° 18' N
19° 57' E
gdańsk 54° 22' N
18° 38' E
Kraków 50° 03' 41 '' N
19° 56' 18 '' E
Warszawa 52° 13' 56 '' N
21° 00' 30 '' E
Białystok 53° 07' N
23° 10' E
Szczecin 53° 26' 17 '' N
14° 32' 32 '' E
Rzeszów 50° 02' 01 '' N
22° 00' 17 '' E
Łódz 51° 47' N
19° 28' E
Opole 50° 40' N
17° 56' E
Wrocław 51° 06' 36 '' N
17° 01' 20 '' E
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:57:27+01:00

Nazwa miasta: Zakopane
Województwo: małopolskie
Region: Nowy Sacz
Szerokość geograficzna: 49°18' N
Długość geograficzna: 19°58' E

Nazwa miasta: Gdańsk
Województwo: pomorskie
Region: Gdansk
Szerokość geograficzna: 54°21' N
Długość geograficzna: 18°40' E

Nazwa miasta: Kraków
Województwo: małopolskie
Region: Krakow
Szerokość geograficzna: 50°05' N
Długość geograficzna: 19°55' E



Nazwa miasta: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Region: Warszawa
Szerokość geograficzna: 52°15' N
Długość geograficzna: 21°00' E


Nazwa miasta: Białystok
Województwo: podlaskie
Region: Bialystok
Szerokość geograficzna: 53°08' N
Długość geograficzna: 23°09' E

Nazwa miasta: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Region: Rzeszów
Szerokość geograficzna: 50°01″N 
Długość geograficzna: 22°17″E

Nazwa miasta: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Region: Szczecin
Szerokość geograficzna: 53°25' N
Długość geograficzna: 14°35' E

Nazwa miasta: Łódź
Województwo: łódzkie
Region: Lodz
Szerokość geograficzna: 51°45' N
Długość geograficzna: 19°28' E

Nazwa miasta: Opole
Województwo: opolskie
Region: Opole
Szerokość geograficzna: 50°40' N
Długość geograficzna: 17°57' E

Nazwa miasta: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Region: Wroclaw
Szerokość geograficzna: 51°06' N
Długość geograficzna: 17°02' E







76 4 76